HTML

"Aki bogár után menyen, hamar szarba habarodik."

Napi gondolataim, melynek átültetése a gyakorlatba egy aknamező kitapogatásához hasonlatos.

Friss topikok

http://ahelyesdivatiranyzatutvesztoinekfolterkepezese.b

Önbirkózás II./1

2010.04.26. 15:34 Porciós Egon

Vigyorogva kérem a világot magamnak

Első emésztő állomásom kalauza várja a vonatot

Addig paprikát ültetek lecsónak

"Hát nézd már ezt a vonatot, mozgása olyan vontatot"

De ahogy jobban megnézem magamnak

Az utazófülkékből vigyorgó hullák integetnek

Jaj már a paradicsomot is el kell ültetni lecsónak

A hullatömegben meg csak nevetnek

 

"Jujj te olyan ismerős vagy" - mondtam!

S közben egy hullára mutattam

 

Az intett, majd legyintett

És felszálltam a vonatra...

 

Beszélgettem velük, bár a kommunikációnk nem ment könnyen

Többnyire én kezdeményeztem a beszélgetéseket, de leintettek

"Jaj drága barátom, sokat látlak így! Folyik érted a könnyem."

Mondta az egyik hulla és tovább nevettek.

Már úgy voltam vele, hogy a kapám (amit magammal vittem)

A fejükbe kalapálom, olyan aprólékosan

De aztán leszálltam a következő megállónál, mely a torok volt...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://porciosegonszalagverseirul.blog.hu/api/trackback/id/tr871952886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása